Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretraživanje Preskoči na glavnu navigaciju
Plaćanje Karticama do 12 RATA
GLS/HP/DPD & Paketomati
Veleprodaja i Maloprodaja
Preko 10 000 različitih artikala na skladištu

DOSTAVA

Dostava unutar Hrvatske

  • Partnerske kurirske službe za dostavu unutar HR: DPD, GLS, HRVATSKA POŠTA, IN TIME I BOX NOW.

Hrvatska pošta - Paket24 

  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke
  • U većini slučajeva narudžbe izvršene do 13h šaljemo isti radni dan
  • Popis naselja s mogućnošću dostave idućeg radnog dana nalazi se na LINKu
  • Popis svih naselja s detaljima i rokovima uručenja nalaze se na LINKu
  • Kontaktni centar Paket24 - 0800 202 202


Dostavna služba - DPD

  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke
  • U većini slučajeva narudžbe izvršene do 13h šaljemo isti radni dan
  • Uobičajeno vrijeme isporuke je 1-2 radna dana
  • Popis mjesta u kojima se isporuka na vrši svaki radni dan nalazi se na LINKu
  • Kontaktni centar DPD-a - 01 3430 600

Dostavna služba - GLS

  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke
  • U večini slučajeva narudžbe izvršene do 12h šaljemo isti radni dan
  • Uobičajeno vrijeme isporuke je 1-2 radna dana za kopneni dio Hrvatske
  • Raspored dostave na otoke i popis mjesta s ograničenjima GLS usluge nalaze se na LINKu
  • Kontaktni centar GLS-a - 01 2042 672

Isporuka na GLS paketomate
  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke.
  • Tijekom procesa kupnje odaberite GLS Paketomat kao opciju dostave
  • Na interaktivnoj karti  pronađite najbliži paketomat
  • Maksimalne dimenzije paketa: 50 cm x 50 cm x 50 cm
  • Maksimalna težina paketa: 20 kg

Dostavna služba - BOX NOW

  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke.
  • Popis paketomata, informacije o pošiljkama i sve ostale bitne informacije nalaze se na LINKu
  • Zbog ograničenog prostora u ormarićima paketomata, za određene proizvode poput pisača i sl. nije moguće odabrati isporuku u BOX NOW paketomat
  • Rok isporuke: dostava unutar 48 sati od trenutka kada se pošiljka preda BOX NOW kuriru
  • Kontakt: 01 7000 900 / [email protected] 
  • Načini plaćanja: 
  • online plaćanje unaprijed: prilikom narudžbe, možete odabrati plaćanje kreditnom ili debitnom karticom ili putem Internet bankarstva. Ova opcija omogućuje da paket bude odmah spreman za preuzimanje čim stigne u odabrani paketomat
  • plaćanje pouzećem / pay on the go - usluga plaćanja pouzeća putem poveznice za plaćanje


Dostavna služba - IN TIME

  • Ukupan trošak dostave obračunava se u košarici i ovisi o vrsti proizvoda i o mjestu isporuke.
  • U većini slučajeva narudžbe izvršene do 13h šaljemo isti radni dan
  • Uobičajeno vrijeme isporuke je 3-4 radna dana za kopneni dio Hrvatske
  • Raspored dostave na otoke i popis mjesta s ograničenjima IN TIME-a usluge nalaze se na LINKa
  • Kontaktni centar IN TIME-a - 01 625 4444




Osobno preuzimanje

  • Narudžbe plaćene karticom ili transakcijskom uplatom na račun mogu se preuzeti osobno u dućanu Refill-bar u Valpovu na adresi Vijenac 107. brigade HV br. 1 u terminima radnog vremena dućana
  • Narudžbe predane od petka popodne do nedjelje mogu se preuzeti od ponedjeljka nadalje
  • Narudžbe s naznačenim osobnim preuzimanjem u dućanu nije moguće platiti pouzećem
  • Prije dolaska u dućan, potrebno je provjeriti da li je narudžba obrađena i pripremnjena za preuzimanje na kontakt broj 031 654 057031 650 983 ili email [email protected][email protected]

Dostava u države članice EU

  • Cijene slanja paketa za članice EU ovisi o zemlji u koju se paket dostavlja, te težini i volumenu naručenih proizvoda. 
  • Bar d.o.o. zadržava pravo u svakom trenutku promijeniti cijene i uskladiti cjenik prema aktualnim cjenicima dostavnih/logističkih tvrtki.
  • Procijenjeno vrijeme tranzita:
  • Država
    Vrijeme isporuke
    Dostavna Služba
    Austrija3-4 danaGLS
    Belgija 3-4 danaGLS
    Bugarska3-4 danaGLS
    Češka3-4 danaGLS
    Njemačka3-4 danaGLS
    Danska3-4 danaGLS
    Estonija4-5 danaGLS
    Finska4-5 danaGLS
    Francuska6-7 danaGLS
    Grčka6-7 danaGLS
    Mađarska1-2 danaGLS
    Irska5-6 danaGLS
    Italija3-5 danaGLS
    Litva4-5 danaGLS
    Luksemburg4-5 danaGLS
    Latvija4-5 danaGLS
    Nizozemska4-5 danaGLS
    Poljska3-4 danaGLS
    Portugal5-6 danaGLS
    Rumunjska3-4 danaGLS
    Slovačka3-4 danaGLS
    Slovenija1-2 danaDPD
    Švedska4-6 danaGLS
    Španjolska5-6 danaGLS

Dostava izvan država EU

  • Minimalna narudžba 50,00€
  • Bar d.o.o. nije upoznat sa carinskim propisima zemalja koje nisu u EU, stoga nije odgovoran za moguće dodatne troškove primatelja 
  • Trošak dostave obračunava se u košarici
  • Bar d.o.o. zadržava pravo u svakom trenutku promijeniti cijene i uskladiti cjenik prema aktualnim cjenicima dostavnih/logističkih tvrtki
  • Procijenjeno vrijeme tranzita:
  • Država
    Vrijeme isporuke
    Dostavna služba
    Bosna i Hercegovina7-10 danaIN TIME
    Crna Gora7-10 danaHrvatska pošta
    Srbija7-10 danaHrvatska pošta

Uvjeti dostave

  • Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. 
  • Dostavna služba je obavezna paket samo jednom dovesti na adresu preuzimanja. U slučaju da primatelj nije na adresi, kurir je dužan nazvati primatelja na kontakt broj telefona, a ako ne može dobiti primatelja na kontakt telefon dužan je ostaviti poruku sa informacijama gdje primatelj može preuzeti paket. 
  • Ukoliko nismo u mogućnosti isporučiti neki od proizvoda iz narudžbe sukladno rokovima isporuke, kupca ćemo obavijestiti i u dogovoru s njim narudžba se odgađa, otkazuje ili se isporučuju dostupne količine.  
  • Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja paketa i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.  Kupac je dužan u roku od 48h od preuzimanja pošiljke prijaviti eventualno oštećenje ili nedostatak na proizvodu koji se dogodio u transportu.
  • Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Najčešće postavljana pitanja FAQs

Koliko obično traje isporuka narudžbe? 

  • Sve narudžbe predane do 12:00h obično se obrade i pošalju isti radni dan. Ovisno o dostavnoj službi i naznačenoj adresi isporuke, paketi se najčešće isporučuju unutar 1-3 radna dana. Isporuka paketa na otoke može potrajati nešto duže, a ovisno o planu isporuka na otoke svake pojedine dostavne službe . Iznimno u slučajevima značajnog povečaja broja narudžbi (Black Friday, blagdanski popusti, rasprodaje i promocije) vrijeme isporuke paketa može potrajati nešto duže od uobičajednog perioda. 

Kojim danima se vrši isporuka narudžbi?

  • U suradnji s dostavnim službama (GLS, DPD, Hrvatska pošta i IN TIME) narudžbe se isporučuju radnim danima, od ponedjeljka do petka, dok se subotom i nedjeljom, te ostalim neradnim danima i praznicima paketi ne isporučuju.

Gdje mi se nalazi paket?

  • Prilikom obrade narudžbe i pakiranja proizvoda, biti će kreiran broj paketa koji će biti poslan putem SMS poruke, emaila ili Viber poruke. Ovisno o odabiru dostavne službe, status paketa možete provjeriti na sljedećim poveznicama i kontakt brojevima telefona: 

     - Dostavna služba DPD - 01 3430 600
     - Dostavna služba GLS 01 2042 672
     - Dostavna služba HP Paket 24 - 0800 202 202
     - Dostavna služba IN TIME -  01 625 4444
     - Dostavna služba BOX NOW 01 7000 900

         

Dostavna služba želi isporučiti paket koji je vidno oštećen. Trebam li primiti paket? 

  • U slučaju da prilikom isporuke Vaše narudžbe primijetite da je paket vidno oštećen, trebate odbiti preuzimanje paketa i o tome nas obavijestiti u što kraćem roku. U suradnji s dostavnom službom oštećeni paket će biti vraćen na našu adresu, a prema Vama će biti poslan novi paket, o čemu ćemo Vas obavijestiti u što kraćem roku.