Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretraživanje Preskoči na glavnu navigaciju
Plaćanje Karticama do 12 RATA
GLS/HP/DPD & Paketomati
Veleprodaja i Maloprodaja
Preko 10 000 različitih artikala na skladištu

ZAMJENE I POVRATI


Proizvode koji su neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži kupac može zamijeniti za drugi proizvod (drugi model, veličinu i slično). U tom slučaju kupac o svom trošku vraća proizvod na našu adresu ( Vijenac 107. brigade HV br. 1, 31550 Valpovo). Nakon slanja paketa dužan nas je o tome obavijestiti. Po primitku vraćenih proizvoda kontaktirat ćemo kupca i u dogovoru s njim poslati mu drugi proizvod u zamjenu.  

BAR d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.  

Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja paketa i odmah ih reklamirati kuriru koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda kupac ima pravo na zamjenu ili povrat pri čemu je dužan što prije prijaviti nedostatak putem telefona (031 654 057031 650 983) ili e-maila [email protected][email protected] . Troškove povrata ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi prodavatelj. Pogrešno isporučeni proizvodi moraju biti vraćeni neotvoreni, u originalnoj ambalaži.

Jednostrani raskid ugovora


Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima mogućnost jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći za to razloge u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.

Kupac može jednostrano raskinuti ugovor koristeći Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju za raskidom ugovora na trajnom mediju. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na linku LINKU

U slučaju jednostranog raskida, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod u identičnom stanju u kojem ga je primio na adresu: BAR d.o.o., Vijenac 107. brigade HV br. 1, 31550 Valpovo i to najkasnije u roku 14 dana od izjave o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca bit će izvršen u roku od najviše 5 dana od povrata proizvoda na našu adresu.

U slučaju da naručene proizvode odbijete preuzeti bez razloga BAR d.o.o. ima pravo od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene uskratiti iznos izravnih troškova povrata proizvoda.


Sukladno članku 77. stavku 5., kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja* kupljenim proizvodom. Tvrtka Bar d.o.o. nije dužna prihvatiti povrat korištenog proizvoda, niti izvršiti zamjenu ili povrat sredstava za korišteni proizvod.

*Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za: 

  • toneri, tinte i ostali potrošni materijal za pisače - korištenje u pisaču, uklanjanje zaštitne trake i ostalih zaštita; baterije - korištenje u uređajima; pisači - uklanjanje zaštitnih traka i ostalih zaštita, ispisivanje

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. BAR d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

Tip Proizvoda
Neoštećena ambalaža
Oštećena ambalaža
Bez originalne ambalaže
Toner patrona0%5%20%
Tinta patrona0%5%20%
Bubanj jedinica0%5%20%
Ostali potrošni materijal za pisače0%5%20%
Tinta u boci0%Nema povrata temeljem zakonaNema povrata temeljem zakona
Uredski materijal0%5%Nema povrata temeljem zakona
Baterije0%5%Nema povrata temeljem zakona
Punjači za baterije0%5% 20%
Pisači0%5% 20%

 Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

Tip proizvoda
Proizvod originalno zapakiran
Isprobana Funkcionalnost
Proizvod korišten
Toner patrona0%0%Nema povrata temeljem zakona
Tinta patrona0%0% Nema povrata temeljem zakona
Bubanj jedinica0%0% Nema povrata temeljem zakona
Ostali potrošni materijal za pisače0%0% Nema povrata temeljem zakona
Tinta u boci0%0% Nema povrata temeljem zakona
Uredski materijal0%0% Nema povrata temeljem zakona
Baterije0%0% Nema povrata temeljem zakona
Punjači za baterije0%0% Nema povrata temeljem zakona
Pisači0%0% Nema povrata temeljem zakona

Proizvodi kupljeni prednarudžbom

Proizvode kupljene u prednarudžbi nije moguće zamijeniti ili vratiti. Na sve zamjene i povrate proizvoda kupljenih u trgovini za prednarudžbe obračunava se 15% umanjenja.

Preporuke

  • dobro pregledajte karakteristike proizvoda kojeg naručujete, a koje su navedene u ponudi na našoj web stranici. 
  • ne preuzimajte proizvod ako primijetite da je ambalaža oštećena, nego skrenite pozornost dostavljaču i zatražite da proizvod vrati nama ili nas odmah obavijestite o oštećenju na KAPITALAC: 031 654 057 ili REFILL-BAR: 031 650 983
  • ako je transportna ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite originalnu ambalažu proizvoda uz što manje oštećivanje iste, jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda u slučaju povrata, nakon čega pregledajte proizvod. Ako proizvod ima vidljiva oštećenja (npr. slomljen dio, ogrebani proizvod usred transporta ili skladištenja i sl.) što prije nas obavijestite.
  • kupac je dužan u roku od 48 sati od trenutka zaprimanja pošiljke, prijaviti eventualno oštećenje ili nedostatak na proizvodu koji se dogodio u transportu. 
  • ako proizvod nema oštećenje, ali niste zadovoljni i želite ga vratiti, nikako ga nemojte koristiti .

REKLAMACIJE PROIZVODA


U opisu proizvoda navedeno je na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod. Datum izdavanja računa je datum aktiviranja jamstva. U slučaju kvara proizvoda unutar jamstvenog roka ili bilo kojeg razloga nezadovoljstva proizvodom kupac nam, sukladno Članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, može uputiti pisani prigovor putem e-maila (KAPITALAC:[email protected], REFILL-BAR:[email protected]), poslati poštom na našu adresu ili ga predati u trgovini na adresi Vijenac 107. brigade HV br. 1, 31550 Valpovo. 

U pisanom prigovoru kupac mora navesti svoje ime i prezime, broj narudžbe ili računa, te adresu za dostavu odgovora. Na pisani prigovor očitovat ćemo se u zakonskom roku od 15 dana od primitka prigovora od strane kupca. 

U slučaju opravdane reklamacije, BAR d.o.o. snosi troškove prikupa i slanja proizvoda u ovlašteni servis. Ovlašteni servis dužan je popraviti proizvod u razumnom roku, najčešće 45 dana, a u slučaju otegotnih okolnosti popravak može trajati i duže.

Najčešće postavljana pitanja FAQs

U kojem roku mogu vratiti proizvod ukoliko mi se ne sviđa?

  • Pravo na povrat proizvoda, odnosno pravo na jednostrani raskid ugovora za proizvode kupljene na daljinu možete ostvariti tako da u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda popunjeni obrazac zajedno s proizvodima dostavite na našu adresu.  Nakon zaprimanja proizvoda i popunjenog obrasca (OBRAZAC), sukladno Vašoj odluci, biti će odrađena zamjena za drugi proizvod ili povrat sredstava.

Kupljeni proizvod je neispravan. Kako mogu prijaviti reklamaciju?

  • Ukoliko ustanovite da je dostavljeni proizvod neispravan ili se neispravnost pojavi nakon određenog vremena korištenja unutar propisanog jamstvenog roka, reklamaciju možete prijaviti putem emaila: (KAPITALAC: [email protected], REFILL-BAR: [email protected]). U emailu trebate dostaviti kopiju računa, pisano jamstvo (ukoliko je isporučeno s proizvodom), opis problema/reklamacije i fotografije ili video zapis koji prikazuju reklamaciju proizvoda.  Nakon zaprimanja prijave reklamacije, biti ćete upućeni u postupak reklamacije koju ćemo pokušati riješiti u što kraćem roku.

Dostavna služba želi isporučiti paket koji je vidno oštečen. Trebam li primiti paket?

  • U slučaju da prilikom isporuke Vaše narudžbe primjetite da je paket vidno oštečen, trebate odbiti preuzimanje paketa i o tome nas obavijestiti u što kraćem roku. U suradnji s dostavnom službom oštečeni paket će biti vraćen na našu adresu, a prema Vama će biti poslan novi paket, o čemu ćemo Vas obavijestiti u što kraćem roku.